Benvenuti à i nostri siti web!

Asciugatore à vuotu à bassa temperatura per pasta

Breve descrizione:

Sta macchina hè un novu equipaggiu di asciugatura à vacuum batch horizontale. U materiale umitu hè evaporatu da a cunduzzione, è un stirrer scraper hè equipatu per sguassà continuamente u materiale nantu à a superficia calda, è si move in u cuntinuu per furmà un flussu circulante. Dopu chì l'acqua s'evapora, hè pompata da a pompa di vacuum.


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Principiu di travagliu

Sta macchina hè un novu equipaggiu di asciugatura à vacuum batch horizontale. U materiale umitu hè evaporatu da a cunduzzione, è un stirrer scraper hè equipatu per sguassà continuamente u materiale nantu à a superficia calda, è si move in u cuntinuu per furmà un flussu circulante. Dopu chì l'acqua s'evapora, hè pompata da a pompa di vacuum.

U dispusitivu di l'asciugatura di u vacuum rake utilizeghja una giacca riscaldante è un bracciu di rake cavu per scaldà indirettamente u materiale è l'escava in un vacuum altu, cusì hè particularmente adattatu per i materiali chì ùn sò micca resistenti à alte temperature, sò facilmente oxidati à alte temperature, o sò propensu à generà polvira quandu siccatu, è U prucessu di siccà di i materiali chì deve esse ripresa da u vapore sguassate durante u prucessu di siccà. U cuntenutu di umidità di l'ingressu di u materiale per esse seccu in l'asciugatrice di vacuum rake righjunghji 90%, è u più bassu hè solu 15%. U materiale per esse seccu pò esse slurry, pasta, granular, polveru o fibru.

U materiale seccu hè aghjuntu da a mità di a parti suprana di a cunchiglia. Sutta l'agitazione di i denti di rake in rotazione continua, a superficia hè continuamente aghjurnata quandu u materiale in cuntattu cù u muru di a cunchiglia. U materiale seccu hè riscaldatu indirettamente da steam o acqua calda, cusì chì u materiale L'acqua vaporizes, è l'acqua vaporizzata hè pumped away in time by the vacuum pump... A causa di l'altu vacuum degree of the drying operation, generalmente in u tempu. intervallu di 400-700 mmHg, a pressione di u vapore d'acqua nantu à a superficia di u materiale per esse seccu hè assai più grande di a pressione di u vapore d'acqua in u spaziu di evaporazione in l'asciugatrice, chì hè benefica per a scaricazione di l'umidità è l'umidità di a superficia in u materiale seccu. Conducente à u muvimentu di l'umidità di u materiale chì hè seccu, per ottene u scopu di siccà.

Sketch di struttura

Sketch of structure11

E caratteristiche di rendiment

Sta macchina adopta un metudu di riscaldamentu interlayer di grande area, cù una grande superficie di trasferimentu di calore è una alta efficienza termica.
Sta macchina hè furnuta cù stirring per fà u materiale formate un statu di circulazione cuntinuu in u cilindru, chì migliurà ancu l'uniformità di u riscaldamentu di u materiale.
Sta macchina hè dotata di agitazione, in modu chì pò asciucà lisciamente i materiali di slurry, pasta è pasta.

rake vacuum dryer05
rake vacuum dryer02
rake vacuum dryer03

Adattà à i materiali

Asciugà i seguenti materiali in l'industria farmaceutica, alimentaria, chimica è altre;
Adatta per slurry, pasta è materiali in polvere;
Materiali sensibili à u calore chì necessitanu un seccu à bassa temperatura;
Materiali facilmente ossidati, splusivi, fortemente irritanti, altamente tossici;
Materiali chì necessitanu ricuperazione di solventi organici.

Parametri tecnichi

Articulu / Nome

unità

tipu

ZPG-500

ZPG-750

ZPG-1000

ZPG-1500

ZPG-2000

ZPG-3000

ZPG-4000

ZPG-5000

ZPG-6000

Volumi di travagliu

L

300

450

600

900

1200

1800

2400

3000

3600

Zona di riscaldamentu

m2

3.2

4.4

5.1

6.3

8.1

10.6

12.3

14.2

16.5

Rivuluzione sbulicata

rpm

 

 

 

8 ~ 18

 

 

 

 

 

putenza

kw

4

5.5

5.5

7.5

7.5

11

15

18.5

22

Pressione di disignu di giacca

MPa

0.3

Pressione in u cilindru

Mpa

-0,096-0,15

Note: a quantità evaporata di l'acqua hè in relazione cù e caratteristiche di a materia prima è a temperatura di l'aria in e aria fora. Cù rinnuvà i prudutti incessantemente, i paràmetri rilativi seranu scambiati, ùn annunzià micca in anticipu, perdona.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi