Benvenuti à i nostri siti web!

Asciugatrice à vacuum

  • Low temperature double cone rotary vacuum dryer

    Asciugatrice rotativa a doppia conica a bassa temperatura

    L'asciugatrice rotativa a doppia conica hè un equipamentu di essiccazione chì integra u mischju è l'asciugatura à vacuum. U prucessu di l'asciugatura à vacuum hè di mette u materiale per esse siccatu in un cilindru sigillatu, è aduprà u sistema di vacuum per disegnà un vacuum mentre riscalda u materiale per esse seccu continuamente, in modu chì l'acqua in u materiale si sparghje à a superficia attraversu a pressione. diffarenza o a diffarenza di cuncintrazzioni, è i molécules d'acqua (o altri gas Non-condensable) ottene abbastanza energia cinetica nantu à a superficia di u materiale, diffuses in u spaziu bassu-pressure di a camera vacuum dopu à superà l'attrazione mutuale trà molécule, è hè pumped away da a pompa di vacuum per compie a separazione da u solidu.

  • Low temperature rake vacuum dryer for paste

    Asciugatore à vuotu à bassa temperatura per pasta

    Sta macchina hè un novu equipaggiu di asciugatura à vacuum batch horizontale. U materiale umitu hè evaporatu da a cunduzzione, è un stirrer scraper hè equipatu per sguassà continuamente u materiale nantu à a superficia calda, è si move in u cuntinuu per furmà un flussu circulante. Dopu chì l'acqua s'evapora, hè pompata da a pompa di vacuum.

  • Low temperature vacuum tray dryer

    Asciugacapelli à vacuum à bassa temperatura

    L'asciugatura chjamata in vacuum hè di calà è secca i materiali secchi in cundizioni di vacuum. Se una pompa di vacuum hè aduprata per caccià l'aria è l'umidità, a velocità di secca serà accelerata.

    Nota: Se si usa un condensatore. U disolvente in u materiale pò esse recuperatu attraversu u condensatore. Se u solvente hè acqua, u condensatore pò esse omessi, risparmiendu l'investimentu energeticu.